استاندار خراسان رضوی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت:

  • ۲ سال قبل
  • 0

برخورد انفعالی با مسائل قابل قبول نیست باید پیشگیرانه تصمیم گرفت و مشکلی نباید ایجاد شود که بعد بخواهیم دنبال راه‌حل باشیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم ممکن است یک کالا گران و یا در بازار کمیاب شود، این کار اثر روانی و مخرب خود را می گذارد. قیمت کالا در این استان نیز نباید نسبت به میانگین کشوری بالاتر باشد.
وی ادامه داد: ما باید مدیر فعال کنشگر و نه واکنشی باشیم. باید کالاهای اساسی و ضروری را تامین کنیم و در همه ابعاد برنامه ریزی داشته باشیم.
استاندارخراسان رضوی افزود: در جلسات، مدیران باید بگویند در کجای راه قرار داریم و با چه مشکلاتی روبرو هستیم و راهکار رفع آنها چیست
نظری گفت: چگونگی مدیریت هم خیلی مهم است. اگر انبارها پر باشد ولی مدیریت به درستی انجام نشود، کالاها خراب می‌شود و یا در زمان مناسب به بازار نمی آید.
استاندار خراسان رضوی گفت: سه محور تامین، ذخیره و عرضه کالا باید مورد نظر باشد. در جهاد کشاورزی شکر، روغن، تخم مرغ، گوشت قرمز ، مرغ و نهاده های دامی از جمله مواردی است که باید مورد نظر قرار گیرد.
نظری افزود: باید از اکنون به فکر باشیم تا درتابستان که ورود زائران را به استان داریم در بازار کمبود نداشته باشیم.

منبع :استانداری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *