بازدید شهردار به عنوان فرمانده واحد سامان دهی کشف رود

  • ۵ سال قبل
  • 0

پس از اینکه استاندار خراسان رضوی برای جلوگیری از هرگونه موازی کاری اقدامات مربوط به کشف رود و هماهنگ کردن فعالیت ها در این زمینه، شهرداری مشهد را به عنوان فرماندهی واحد سامان دهی این رودخانه تاریخی شهرمان انتخاب کرد، روز گذشته محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، که در رأس این فرماندهی قرار گرفته است، با حضور در کشف رود در جریان آخرین اقدامات در این منطقه قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد که در جریان بازدید محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، و معاونان استاندار خراسان رضوی از زمین های اطراف کال کشف رود در مسیر انتهای خیابان پنجتن تا روستای گرجی همراه آنان بود، از آمادگی کامل شهرداری درباره درخت کاری عرصه رودخانه کشف رود خبر داد و گفت: در بازدید قبلی از این محل که همراه با استاندار انجام شد، اجماعی مبنی بر تشکیل مدیریت واحد زیرنظر شهرداری برای نجات کشف رود شکل گرفت و بنا شد ۱۴مجموعه دخیل در سامان دهی کشف رود ازجمله آب منطقه ای، آب وفاضلاب و… در قالب مدیریت واحد وارد عمل شوند. مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه علت اجماع این بود که شهرداری مدیریت واحد باشد و متولی موضوع شود، ادامه داد: بستر رودخانه کشف رود آزاده شده است و باید در راستای تثبیت آن اقداماتی انجام دهیم.
وی اضافه کرد: در بازدید روز گذشته نیز در راستای رفع موانع موجود، رایزنی هایی صورت گرفت و در نهایت بنا شد هماهنگی های بین بخشی صورت بگیرد و عرصه رودخانه کشف رود برای درخت کاری تحویل شهرداری مشهد شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تاکنون یک میلیارد تومان بودجه در آلبوم بودجه ای برای این موضوع در نظر گرفته شده است و به محض تحویل عرصه رودخانه کشف رود، درخت کاری شروع خواهد شد. م

منبع: روزنامه شهرارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *