سومین کنگره جهانی قلب رضوی در مشهد برگزار می‌شود

  • ۵ سال قبل
  • 0

سومین کنگره جهانی قلب رضوی با همکاری ۲۰ دانشگاه داخلی و ۴ انجمن جهانی در مشهد برگزار می‌شود.

سومین کنگره جهانی قلب رضوی در چندین زمینه درمانی و پیشگیری بسیار مهم اعم از بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی، دریچه‌ای و هم‌چنین بیماری‌های انسداد مزمن عروق، از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

بیماری‌های مادرزادی قلب و خدمات درمانی در این حوزه که اخیرا به‌ همت پزشکان مجرب ایرانی از طریق غیرجراحی صورت می‌گیرد، موضوع اساسی گزارش‌ها و سخنرانی‌های سومین کنگره جهانی قلب است.

فعالیت‌هایی که در این کنگره به‌ عنوان نوین‌ترین روش‌های درمان در حیطه قلب و عروق مطرح می‌شود، پیش از این، از طریق جراحی و اکنون از طریق پوست و به‌ صورت نیمه تهاجمی یا تهاجمی غیرجراحی صورت می‌گرفته است.

وجود جنبه‌های آموزشی در این کنگره برای پزشکان جوان ایرانی بر اهمیت این کنگره افزوده است و به همین منظور، اساتید برجسته‌ای از ۱۷ کشور در کنار اساتید مجرب ایرانی در این کنگره حضور خواهند داشت و همه فعالیت‌ها را به ‌صورت عملی به ‌شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

محققان و متخصصان برای ارسال مقالات خود می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه جاری به سایت‌های این کنگره‌های علمی به آدرس‌های irancto.com و caspianmeeting.com مراجعه کنند.

سال گذشته دومین دوره از این کنگره شامل سمپوزیوم‌های جانبی در رابطه با پرستاری قلب و عروق، بیماری‌های نارسایی قلب و تصویربرداری اختصاصی از قلب جنین طی ۴ روز ذیل همان دو موضوع اصلی بیماری‌های مادرزادی و درمان‌های نوین عروقی با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد و طی آن، جایگاه ویژه‌ای برای پزشکان ایرانی در عرصه‌های جهانی درمان قلب و عروق، ایجاد شد.
منبع: آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه