کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

  • ۵ سال قبل
  • 0

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزداران در هنگ مرزی تایباد از خروج بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کردند.

سردار جان‌نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: با هدف برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق شدند.
وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی، موفق شدند بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در یک هفته‌ی گذشته کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تیزبینی مرزداران در ایست و بازرسی‌های مرزی گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آن‌ها ۱۰ هزار و ۲۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده ، آنها را به مراجع مربوطه معرفی کردند.
سردار جان نثار با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی افزود: هیچ کسی به طور غیر قانونی حق خارج کردن سرمایه‌های ملی کشورمان را به آن سوی مرزها ندارد و مرزبانان خراسان رضوی با کسانی که در کار قاچاق سوخت دست داشته باشند به شدت برخورد خواهند کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *