اشغال ۶۰ درصدی هتل‌های مشهد/پلمب یک مسافرخانه و مهمانپذیر

  • ۹ ماه قبل
  • 0

رئیس جامعه حرفه‌ای هلتداران خراسان رضوی گفت: زائران به لحاظ زیارتی بودن شهر مشهد حجاب را به خوبی در هتل‌ها رعایت می‌کنند که همین امر باعث شده تاکنون هیچ هتلی به دلیل عفاف و حجاب پلمب نشود.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون هتل‌های مشهد به علت عفاف و حجاب پلمب شده‌اند یا خیر، اظهار کرد: از آنجا که در مشهد نظارت ویژه‌ای بر هتل‌ها وجود دارد تاکنون کشف حجابی از سوی زائران در هتل‌های مشهد مشاهده نشده و هیچ هتلی جهت این موضوع پلمب نشده است.

وی افزود: رعایت حجاب اسلامی در دستور کار جامعه حرفه‌ای هتلداران قرار دارد و باید همانند گذشته انجام شود. زائران نیز حجاب را به خوبی رعایت می‌کنند. اگر هم موردی بوده است با یک تذکر محترمانه، مشکل پوشش و حجاب زائر را برطرف کرده‌ایم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هلتداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشهد یک شهر زیارتی است و زائری که برای زیارت به مشهد مشرف می‌شود، یک سری نکات مهمی مانند عفاف و حجاب را رعایت می‌کند که همین موضوع باعث شده مورد آنچنانی از عدم رعایت حجاب در هتل‌های مشهد نداشته باشیم.

مادرشاهیان تصریح کرد: البته از ابتدای تابستان یک مهمانپذیر و یک خانه مسافر که از تابلوی هتل استفاده کرده بودند، به علت سوءاستفاده از تابلو و نرخ هتل در هفته گذشته پلمب شدند.

اشغال ۶۰ درصدی هتل‌های مشهد

وی در خصوص میزان اشغال هتل‌های مشهد بیان کرد: درصد اشغال هتل‌ها رو به افزایش است. معمولا سطح اشغال هتل‌های مشهد در محرم پایین است، اما به تدریج وضعیت اشغال‌ هتل‌ها بهبود می‌یابد. در حال حاضر وضعیت اشغال هتل‌های مشهد بیش از ۶۰ درصد است که امیدواریم این میزان در پایان تابستان به ۸۰ درصد نیز برسد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *