• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • بیش از ۱۲ هزار معلم خراسان رضوی برای نقل و انتقالات داخلی ثبت تقاضا کردند

بیش از ۱۲ هزار معلم خراسان رضوی برای نقل و انتقالات داخلی ثبت تقاضا کردند

  • ۹ ماه قبل
  • 0

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ۱۲ هزار و ۲۳۸ معلم استان برای نقل و انتقالات داخل استانی تقاضای خود را ثبت کردند و علاوه بر این هزار و ۹۳۰ معلم متقاضی ورود و هزار و ۴۰۲ معلم متقاضی خروج از استان هستند.

سید ابوالفضل حسینی افزود:۱۵مرداد ماه نتایج بررسی درخواستها در زمینه نقل و انتقال اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از معلمان و احتزام به شرایط آنان و نیز جوانی جمعیت با درخواست نقل و انتقال معلمان دارای فرزند زیر ۲ سال، همکاران سرپرست خانوار دارای فرزند زیر۱۸ سال، همکارانی که تک فرزند هستند و والدین بیمار دارند و نیز زوجین معلم که فاصله بیشتر از ۱۰۰ کیلومتری از محل خدمت دارند و موارد مشابه به صورت استثناء تا پایان مدت شرایط خاصشان موافقت می‌شود.

او اضافه کرد: سال گذشته از مجموع بیش از هشت هزار تقاضای نقل و انتقال معلمان، با جا به جایی چهار هزار و ۴۱۹ نفر موافقت شد و به این ترتیب سال گذشته برای نخستین بار ۵۵ درصد درخواست های نقل و انتقال مورد موافقت قرار گرفت و امسال نیز پیش بینی می شود حداقل با نیمی از درخواستها موافقت شود.

شیوه نوین گزینش معلم در خراسان رضوی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون مراحل گزینش نیرو از طریق آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش در استان در حال انجام است و کار گزینش و مصاحبه برای جذب سه هزار و ۹۲۱ معلم از میان بیش از ۱۰ هزار نفر خروجی این آزمون توسط نیروهای آموزش دیده در استان انجام می گیرد.

حسینی افزود: ۱۹ حوزه اجرا برای انجام مصاحبه و گزینش در خراسان رضوی تعیین شده است و ۶۰ گروه ارزیاب که ۲ برابر شهرستانهای تهران است کار را انجام می دهند.

وی ادامه داد: هر گروه ارزیاب در روز کار رسیدگی به ۶ نفر را به صورت تخصصی انجام می دهند و در این رسیدگی آزمون علمی ۴۰ درصد و مصاحبه ۶۰ درصد امتیاز دارد و تمامی اقدامات و سوابق پژوهشی افراد نیز در انتخاب آنان تاثیر مثبت دارد.

او اضافه کرد: روند طولانی، تخصصی و هدفمند گزینش معلم از میان افراد معرفی شده با رویکرد انتخاب معلمان توانمند و متدین، محور اصلی گزینش است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *