• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • ۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان رضوی از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود

۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان رضوی از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دولت سیزدهم گفت: سیاست وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران حمایت از کالای ایرانی است.

حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز در پروژه‌های شرکت گاز خراسان رضوی توسط شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.

وی با بیان این مطلب که خریدهای شرکت گاز خراسان رضوی از طریق سامانه ستاد دولت برای تمام شرکت‌های تولید کننده و تامین کننده کالا قابل مشاهده است، افزود: تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالا پس از ثبت نام در سامانه ستاد دولت و اخذ توکن می‌توانند در استعلام‌ها و مناقصات شرکت کنند.

افتخاری بیان کرد: شرکت گاز خراسان رضوی با استناد به بند الف ماده (۴) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، خرید کالای داخلی را با اولویت انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: با تدبیر دولت سیزدهم در سال گذشته دستورالعمل حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و عدم الزام به انجام تشریفات قانون برگزاری مناقصات برای تولید بار اول در خرید اقلام فناورانه و راهبردی با شرکت‌های دانش‌بنیان ابلاغ شد. همچنین دستورالعمل‌های دیگری در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شده که زمینه همکاری بیشتر و راحت‌تر با شرکت‌های داخلی و دانش بنیان را فراهم کرده است.

افتخاری افزود: عمده خریدهای شرکت گاز استان شامل لوله‌های فولادی و پلی اتیلن، کنتور ارتقاء یافته، ایستگاه‌های تقلیل فشار و قطعات یدکی پروژه‌های گازرسانی است که ۱۰۰ درصد از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام ://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *