۱۸۸ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

  • ۲ سال قبل
  • 0

 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۸۸ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

دکتر محمد پهلوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه بیش از ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد حدود ۱۳۵ نفر در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر بیش از ۶۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد بیش از ۵۳۰ بیمار در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین روزانه ۳۸۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۵۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۸ هزار و ۲۶۰ تن رسیده است

منبع :ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *