وضعیت هتل های مشهد مطلوب است

  • ۵ سال قبل
  • 0

رییس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت در همه اجناس و کالاها حداقل دو برابر شده است قیمت اتاق در هتل ها افزایشی نداشته است حتی برخی از همکاران ما باهمان نرخ دو سال قبل ارائه خدمات دارند.

مشهد یکی از مهم ترین شهر های گردش پذیر ایران است، بسیاری از مردم حتی مسلمان جهان ، مشهد را به عنوان یک مقصد سیاحتی_ زیارتی انتخاب می کنند. مردم ایران سعی می کنند حداقل سالی یک بار به برای زیارت و عوض شدن حال و هوایشان به مشهد سر بزنند، اما از آنجا که تابستان قشر زیادی از مردم و همچنین مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل است، در طول تابستان این مقصد توریستی از همیشه شلوغ تر می شود. یکی از مواردی که باید برای سفر به این شهر در نظر گرفت تهیه محلی برای استراحت و اسکان می باشد تا بتوان در این شهر اوقات بسیار خوبی را تجربه کنید.

محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران مشهد در خصوص وضعیت رونق و استقبال هتل های مشهد گفت: با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی به تازگی آغاز شده است و ما در واقع زمان پیک و شلوغی فصل کاریمان را می گذرانیم هنوز حدود ۵۰ درصد از کل اتاق های هتل های ما خالی است ولی با این همه از وضعیت حال حاضر هتل ها رضایت کامل داریم و مطمئنا تا انتهای سال وضعیت مطلوب تری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته استقبال قابل قبول و خوبی از هتل های سطح مشهد شده است. همچنین تعداد زائران و مسافران خارجی هم نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از مشهد داشته اند که من امیدوارم این قضیه تا پایان سال همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت در همه اجناس و کالاها حداقل دو برابر شده است قیمت اتاق در هتل ها افزایشی نداشته است حتی برخی از همکاران ما باهمان نرخ دو سال قبل ارائه خدمات دارند البته ناگفته نماند که ارائه غذا از این قاعده مستثنی است چون به هر شکل تابع گرانی مواد غذایی شده است.

قانع افزود: همانطور که می دانید ما در مشهد بیشترین و متنوع ترین مکان های اقامتی را داریم و همه هتل های ما دارای فضاهای لوکس و مطابق سلیقه مسافران است که با همه این موارد که به آن اشاره کردم هتل های مشهد به لحاظ هزینه ای نسبت به کل ایران از موقعیت مطلوب تری برخوردار است و در واقع به این دلیل است که مشهد از ارزان ترین مکان های مسافرتی و اقامتی در کشور محسوب می شود و در واقع نرخ هتل های ما نسبت به میانگین کشوری ۳۰ درصد هم ارزان تر است. بدون اغراق می گویم که تقریبا همه هتل های ما به لحاظ کیفی یک درجه از تمام هتل های کشور بالا تر است یعنی هتل سه ستاره ما در مشهد معادل هتل چهار ستاره فلان شهر است. و در واقع مشهد تنها شهری است که بحث استاندارد سازی را در هتل ها رعایت کرده است و به لحاظ کیفی هتلی توان رقابت با هتل های مشهد را ندارد.

منبع: قدس آنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *