بازیکنانم قهرمان واقعی لیگ هستند

  • ۵ سال قبل
  • 0

سرمربی پدیده مشهد می‌گوید تیمش به لحاظ معرفتی قهرمان لیگ است.

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: به نوبه خودم از تک‌تک اصحاب رسانه که در این یک سال کنار ما بودند، تشکر می‌کنم. سال خوبی را در کنار شما داشتم و از این بابت خوشحالم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم، زیرا جز خوبی، حمایت و انرژی، از این عزیزان من ندیدم. همچنین از همه مسئولانی که از پدیده شهرخودرو حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از شهردار، اعضای شورا، آستان‌قدس، تربیت‌بدنی، اداره کل ورزش و جوانان و … ممنونم.

 

وی افزود: در خصوص بازی باید بگویم بدون توجه به نام حریف، تمام تلاش خود را کردیم. می‌شد بازی را ببریم، اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. ستاره زمین پیام نیازمند بود و سوپرستاره‌های امروز، بازیکنانم بودند که برای کسب افتخار مشهد، جانانه بازی کردند.

 

گل‌محمدی تصریح کرد: ۲۹ بازی کردیم و برای هدف بزرگی جنگیدیم. یک بازی خیلی مهم و حیاتی برای ما باقی مانده و هنوز کار ما تمام نشده‌است‌، هنوز به هدف نرسیده‌ایم و در بازی آتی تنها چیزی که برای ما مهم خواهد بود، تلاش برای کسب سهمیه است.

 

وی افزود: ماشین‌سازی تیم سرسختی است که توانسته در تهران، پرسپولیس را متوقف کند. امیدوارم در این چند روز ریکاوری خوبی انجام دهیم تا در تبریز نتیجه خوبی بگیریم.

 

گل‌محمدی در خصوص تمجیدهای قلعه‌نویی گفت: ایشان همیشه به من لطف دارد. از وی ممنونم. خیلی از موقع‌ها این لطف‌ها را به من داشته‌است‌. قلعه‌نویی فوتبال را می‌فهمد. به بازیکنانم هم گفتم از نظر فوتبالی، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنانم، بازیکنانی بودند که انگیزه زیادی داشتند و انصافا از خیلی از مشکلات گذشتند و مبارزه کردند. آنها توانستند خود را مدعی قهرمانی نشان دهند. این بچه‌ها قهرمان واقعی لیگ هستند، شاید امتیازی قهرمان نباشیم اما از نظر معرفتی این بازیکنان واقعا قهرمانند.

 

سرمربی پدیده شهرخودرو در خصوص داوری مسابقه تصریح کرد: فغانی روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. تیم داوری بسیار عالی بود و از تک‌تک آن‌ها ممنونم. آن‌ها نشان دادند که عنوان بهترین برای آنها، بی‌جهت نیست. فغانی بی‌نقص قضاوت کرد.

منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه