تساوی فولاد و پدیده شهرخودرو در اهواز

  • ۵ سال قبل
  • 0

فولاد خوزستان و پدیده مشهد به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به نقل از ایسنا- منطقه خراسان، در ادامه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در ورزشگاه تازه تأسیس شهدای اهواز به مصاف پدیده مشهد رفت. در این دیدار هر دو تیم چندین موقعیت خطرناک خلق کردند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

ابتدا برای فولاد لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۰ گل زد تا شاگردان قطبی با یک گل از حریف پیش بیافتند. در ادامه پدیده به فشار حملات خود افزود و بعد از چند موقعیت خطرناک، صاحب ضربه پنالتی شد و امین قاسمی نژاد در دقیقه ۴۲ گل نخست پدیده را به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم فولاد به مراتب تیم بهتری بود و با استفاده از پتانسیل میزبانی، توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند اما بازی در ادامه گلی در بر نداشت و یک بر یک تمام شد.

 

با این تساوی، پدیده فرصت نزدیکی به صدر جدول و تصاحب رتبه چهارم از استقلال را از دست داد و با ۴۳ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند. فولاد خوزستان هم که شانس کسب سهمیه آسیایی را هم ندارد، با ۳۰ امتیاز در رده ششم ایستاد.

 

حواشی دیدار:

 

افشین قطبی در بدو ورود به زمین از سوی هواداران فولاد تشویق شد. سرمربی فولاد دور استادیوم را طی نمود و با هواداران فولاد خوش و بش کرد.

 

تیم فوتبال پدیده شهرخودرو با کاورهایی مشکی در زمین حاضر شد که روی آن، به حادثه‌دیدگان سیل‌های اخیر در کشور تسلیت گفته شده بود.

 

افشین قطبی و یحیی گل‌محمدی در ابتدای این دیدار به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

 

ایمان مبعلی، مربی تیم فولاد خوزستان پیش از آغاز دیدار پدیده و فولاد به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

 

دستکش‌ها و لباس یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم پدیده در ابتدای بازی با تصمیم اکبریان، داور مسابقه تعویض شد. همین موضوع باعث شد تا بازی با دقایقی تأخیر آغاز شود.

 

همچنین مرتضی منصوری، مدافع تیم پدیده و احسان مرادیان، دروازه‌بان ذخیره تیم فولاد به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

 

بابک مرادی که در دقیقه ۴۰ دیدار پدیده و فولاد، با خطای پنالتی، زمینه‌ساز گل تساوی پدیده شده‌بود، با انتقاد تند برخی از هواداران مواجه شد.

 

هواداران فولاد، پس از این اتفاق، هرگاه توپ به این بازیکن می‌رسید، با هو کردن، اعتراض‌شان را به عملکرد مرادی نشان دادند. مرادی در ابتدای این دیدار نیز پس از برخورد با قاسمی‌نژاد، از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

 

در دقیقه ۸۳ دیدار پدیده و فولاد، بازیکنان پدیده بی‌توجه به مصدومیت آکاهوشی، بازیکن ژاپنی فولاد به حمله خود ادامه دادند که این موضوع با واکنش تند هواداران فولاد روبه‌رو شد.

 

در دقیقه ۸۸، محمد قاسمی‌نژاد، بازیکن پدیده هنگام تعویض اقدام به وقت‌کشی کرد که این حرکت با اعتراض هواداران فولاد روبه‌رو شد.

 

تعدادی از هواداران فولاد در این دیدار اقدام به پرتاب ترقه و مواد منفجره کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه