• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار مهم
  • >
  • حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع زائران پیاده در جاده‌های منتهی به مشهد | آمادگی کامل خراسان رضوی برای میزبانی از ۸ میلیون زائر

حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع زائران پیاده در جاده‌های منتهی به مشهد | آمادگی کامل خراسان رضوی برای میزبانی از ۸ میلیون زائر

  • ۸ ماه قبل
  • 0

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خراسان رضوی آمادگی کامل برای میزبانی از ۸ میلیون زائر در روز‌های پایانی صفر را دارد.محسن منصوری، با حضور در جاده‌های منتهی به مشهد به امور خدمت‌رسانی و رفع نیازهای زائران پیاده در روزهای پایانی ماه صفر رسیدگی کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: تا کنون حدود ۲ میلیون نفر زائر وارد مشهدمقدس شده است که نشان دهنده استقبال خوب مردم نسبت به برنامه‌های روز‌های پایانی ماه صفر است.

وی با بیان اینکه پیش بینی میشود مجموعا ۸ میلیون نفر وارد مشهدالرضا (ع) شوند، گفت: تمهیدات لازم درخصوص استقبال و پذیرایی از زائرین، صورت گرفته و برنامه ریزی‌های لازم نیز انجام شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: استانداری خراسان رضوی از ماه‌ها قبل، برنامه ریزی‌های لازم درخصوص میزبانی از زائرین امام رضا (ع) را انجام داده بودند و اقدامات بسیار خوبی نیز در حوزه‌های مختلف از جمله امورات زیرساختی صورت گرفته است؛ که از جمله آن می‌توان به بهسازی و آسفالت ریزی ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان اشاره کرد.

منصوری ادامه داد: حوزه حمل و نقل که پاشنه آشیل این مسئله است، زیرا این حجم انبوه از مسافرین و زائرین نیازمند یک عملیات ترابری و حمل و نقل سنگین است که مجموعه وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مختلف نیز به خوبی پای کار بودند تا کمبودی در این زمینه نداشته باشیم و پس از پایان فرایند بازگشت زائران اربعین حسینی، انشاءالله این ماموریت را هم با موفقیت به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به رضایتمندی زائران اربعین از نحوه خدمات رسانی به آن‌ها گفت: بیش از ۷۳ درصد زوار اربعین از مجموع خدمات ارائه شده در مسیر زیارت ابراز رضایت کردند که یک افتخار بزرگ برای ماست هرچند که بیشترین حجم کار روی دوش مردم بوده و مجموعه دولت به عنوان هماهنگ کننده امور حاضر بوده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در خراسان رضوی نیز زحمات زیادی کشیده شده تا کار به خوبی پیش برود و شاهد اقدامات خوبی در حوزه اسکان زائرین در مسیر‌های منتهی به مشهدمقدس و همچنین در خود این شهر هستیم. با کمک مجموعه‌های مردمی مشکلی درخصوص تامین مواد غذایی زائرین وجود نخواهد داشت؛ و خراسان رضوی آمادگی همه جانبه برای پذیرایی از میهمانان امام رضا (ع) را دارد.

منصوری در پایان گفت: کارگروه ملی زیارت هفته گذشته با دستور رئیس جمهور و به ریاست دکترمخبر برگزار شد و تمامی مسائل مختلف درخصوص میزبانی شایسته از زائرین حرم امام رضا (ع) پیش بینی شد و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص نیز صورت گرفت و قرار شد پس از پایان برنامه‌های اربعین تمام مجموعه دولت درکنار مردم، آماده خدمت رسانی برای برنامه دهه پایانی صفر باشند.

منبع:شهرآرا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *