• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد طی ایام نوروز ۱۴۰۱

جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد طی ایام نوروز ۱۴۰۱

  • ۲ سال قبل
  • 0

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

سید مهدی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۸۱۶ هزار و ۲۳۰ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۵ نفر در ۲۵ اسفند، ۴۴ هزار و ۹۵ نفر در ۲۶ اسفند، ۴۵ هزار و ۴۳۱ نفر در ۲۷، ۴۲ هزار و ۲۱ نفر در ۲۸ و ۳۸ هزار و ۷۳۳ مسافر در ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابه‌جا شده‌اند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: همچنین ۳۴ هزار و ۲۶۹ نفر در اول فروردین ماه، ۴۷ هزار و ۲۴۸ نفر در دوم، ۵۰ هزار و ۲۰۱ نفر در سوم، ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر در چهارم، ۴۵ هزار و ۵۵ مسافر در پنجم، ۵۱ هزار و ۲۹۶ نفر در ششم، ۵۵ هزار و ۶۹۲ نفر در هفتم، ۴۹ هزار و ۷۶۰ نفر در هشتم، ۴۴ هزار و ۸۱۱ نفر در نهم، ۴۷ هزار و ۵۴۵ نفر در دهم، ۵۷ هزار و ۷۴۸ نفر در یازدهم، ۴۳ هزار و ۹۶۷ نفر در دوازدهم و ۲۳ هزار و ۷۴۲ نفر در سیزدهم فروردین از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

کمالی در خصوص تغییرات جابه‌جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد نسبت به سال گذشته تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری به این شهر وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: مقایسه این ۲ آمار نشان می‌دهد میزان جابه‌جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته با بیش از ۲۶۹ هزار جابه‌جایی ۴۹ درصد افزایش داشته است.

منبع :ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه